Systemintegration

Sammenbinding af dine systemer og automatisering af workflows for øget effektivitet og færre manuelle opgaver

Få Dine Systemer til at Tale Sammen

De fleste virksomheder bruger flere forskellige systemer: CRM, ERP, e-commerce, marketing automation, regnskab osv. Men når disse systemer ikke kommunikerer, opstår der datasiloer, dobbeltarbejde og fejl.

Vi specialiserer os i at forbinde dine systemer så data flyder frit mellem dem. Det betyder færre manuelle indtastninger, bedre datakvalitet og mere tid til det der virkelig skaber værdi for din virksomhed.

Hvorfor Systemintegration?

Tidsbesparelse

Automatiser gentagne opgaver og slipper for manuel dataoverførsel mellem systemer. Frigør tid til mere værdiskabende arbejde.

Færre Fejl

Manuel indtastning fører til fejl. Automatisk datasynkronisering sikrer konsistent og korrekt data på tværs af alle systemer.

Bedre Overblik

Når alle systemer er forbundet får du ét samlet billede af din forretning. Bedre data giver bedre beslutninger.

Skalerbarhed

Integrerede systemer kan håndtere vækst uden at skulle ansætte flere til manuel databehandling.

Systemer Vi Arbejder Med

E-commerce

Shopify, WooCommerce, Magento

CRM

Salesforce, HubSpot, Pipedrive

ERP

Dynamics 365, SAP, Odoo

Email Marketing

Mailchimp, ActiveCampaign, Klaviyo

Regnskab

Economic, Dinero, Billy

Payment

Stripe, QuickPay, Reepay

Booking

Calendly, Acuity, Microsoft Bookings

Support

Zendesk, Intercom, Freshdesk

Analytics

Google Analytics, Mixpanel, Amplitude

Ser du ikke dit system? Vi kan integrere med de fleste platforme via deres APIs.

Typiske Integrationer

E-commerce → CRM + Email

Når en kunde køber i din webshop, oprettes de automatisk i dit CRM og tilføjes til relevante email flows baseret på deres købshistorik.

ShopifyHubSpotKlaviyo

CRM → Regnskab

Faktura oprettes automatisk i dit regnskabssystem når en deal lukkes i CRM. Status opdateres automatisk når fakturaen betales.

PipedriveEconomic

Booking → Kalender + CRM

Bookinger fra din hjemmeside oprettes automatisk i teamets kalendere og kunden gemmes i CRM med relevant info og tags.

CalendlyGoogle CalendarSalesforce

Support → Slack + CRM

Support tickets notificerer relevante team members i Slack og kundehistorik opdateres automatisk i CRM.

ZendeskSlackHubSpot

Vores Tilgang

01

Kortlægning

Vi starter med at forstå dine eksisterende systemer, workflows og pain points. Hvad er manuelt? Hvor opstår fejl? Hvor bruges mest tid?

02

Design

Vi designer dataflow og integrationer der løser dine problemer. Du får en klar plan for hvordan systemerne skal kommunikere.

03

Implementering

Vi bygger integrationerne, tester grundigt og sikrer at data synkroniseres korrekt. Vi håndterer også migration af eksisterende data.

04

Monitoring

Efter lancering overvåger vi integrationerne og sikrer at alt kører stabilt. Vi håndterer også vedligeholdelse og opdateringer.

Klar til at automatisere?

Lad os hjælpe dig med at forbinde dine systemer